دسته‌بندی نشده

تمام آنچه نیاز دارید در مورد ماهنامه مربیگری تکضرب بدانید

1_ ماهنامه تکضرب همانطور که از نام آن پیدا است به صورت هرماه یک نسخه منتشر می‌شود..

2_ قالبی که ماهنامه تکضرب در آن منتشر می شود به صورت PDF تمام رنگی است که مخاطب می تواند با بهترین کیفیت آن را حتی در پایین ترین مدل های تلفن همراه مطالعه کند. همچنین به راحتی مخاطبان می توانند پرینت صفحات را گرفته و با کیفیت عالی روی کاغذ مطالعه کنند.

3_ هر شماره ماهنامه تکضرب ممکن است تعداد صفحات متفاوتی داشته باشد. در شماره های ماه های اخیر بین 70 صفحه تا 150 صفحه برای هر نسخه در تناوب بوده است..

4_ موضوعات ارائه شده در ماهنامه تکضرب از لحاظ تم کاری مانند آنچه در پست های اینستاگرام مشاهده می کنید کاملا تخصصی در حوزه تاکتیکی فوتبال هستند. لازم به ذکر است که مطالب منتشر شده در پیج اینستاگرام محتوای رایگان بوده و هیچکدام از آنها در نسخه های ماهنامه تکضرب حضور ندارند..

5_ موضوعات کار شده در ماهنامه تکضرب، موضوعاتی پیشرفته تر، تخصصی تر و با نگارش و ارائه گرافیکی بسیار قوی تر از محتوای پیج اینستاگرام می باشند

6_ در هر نسخه ماهنامه تکضرب تقریبا بین 10 تا 15 موضوع آموزشی متفاوت استفاده شده است که تمامی آنها کاملا با جزئیات و بررسی همه جانبه و دقیق نگارش شده اند

7_ مدل ارائه محتوا در ماهنامه تکضرب یک مدل آموزشی قدرتمند از طریق چارت سازی گرافیکی می باشد. يعنی تمام مطالب به صورت نکته به نکته و شفاف مطرح شده و اکثریت موضوعات دارای نمونه های تصویری و دیاگرام های ترسیم شده روی زمین فوتبال جهت تفهیم قوی تر می باشند. مگر اینکه یک موضوع به دیاگرام نیازی نداشته باشد وگرنه بیش از 90 درصد مطالب دارای دیاگرام هستند..

8_ اگر مایل هستید موضوعات هر نسخه ماهنامه تکضرب را متوجه شوید، بخش هایلایت ها(برگزیده ها) در قسمت استوری های اینستاگرام را چک کنید. شما در این قسمت هایلایت هایی با عنوان نسخه مرداد، نسخه شهریور، نسخه مهرماه و به همین ترتیب الی آخر مشاهده می کنید که وارد هر کدام شوید و صفحات آن را ورق بزنید با  موضوعات مربوط به آن نسخه آشنا خواهید شد.

9_ ماهنامه تکضرب تمام و کمال مخصوص تولید محتوا می باشد و جز مطالب آموزشی، حتی یک خط تبلیغات یا نکته خبری در نسخه های قبلی و آینده کار نشده و نخواهد شد. ضمن اینکه تک تک موضوعات هر شماره تکضرب موضوعاتی صددرصد آموزشی و فراتر از زمان هستند و شما پس از سالها نیز می توانید به آنها مراجعه کرده و مطالعه مجدد نمایید. زیرا گروه تکضرب موضوعات را از درون خود بازی فوتبال و با تجزيه و تحلیل انواع حرکات و ترفند ها و ترکیبات تاکتیکال متداول و پیشرفته بازی استخراج می کند و غیر قابل انقضاء بودن هر محتوا در این مسیر شرط اولیه ما است..

10_ قیمت هر نسخه ماهنامه تکضرب 10 هزار تومان است. ما این قیمت را با زدن از جیب خودمان انتخاب کردیم تا واقعا کسی برای مطالعه این ماهنامه مضیقه مالی نداشته باشد و همه مربیان با هم یک مطالعه پیشرفته رو تجربه کنیم. خواهش می کنیم از جملاتی مانند قیمت کم به خاطر کیفیت پایین استفاده نکنید چون واقعا در این مواقع به شدت اندوهگین و افسرده حال می شویم..

11_ محتوای تولید شده توسط تیم تکضرب چنانچه در بالا نیز اشاره شد عمدتا پس از مشورت نويسندگان گروه در مورد نیازهای تاکتیکال مربیان ایرانی، به صورت فعالیت تیمی به نگارش در خواهد آمد. البته گاهاً اگر مطلبی از زبان‌های خارجه مطالعه کنیم که کیفیت آموزشی بالایی در آن مشاهده کنیم سعی می شود با کار ترجمه به زبان فارسی برگردانده شده و در ماهنامه منتشر می شود. اما خوب اکثریت قاطع محتوای ماهنامه تکضرب توسط جوانان همین سرزمین که سالیان سال است در حوزه تاکتیک نویسی فوتبال فعالیت می کنند و روزانه تایم زیادی را به مطالعه ویژه بحث های تاکتیکی پیشرفته سپری می کنند نگارش می شود..

12_در پایان اینکه سطح شما هرچقدر مبتدی یا حرفه ای باشد، محتواهای ماهنامه تکضرب با هدف تقویت ذهنیت تاکتیکال انگار که یک مربی جوان مخاطب ما است و تقویت کیفیت تاکتیکال انگار که یک مربی سوپر حرفه ای قرار است کار را مطالعه کند نگارش می شوند و چنانچه هم اکنون از بازیکن و مربی لیگ برتری تا مربیان تازه وارد در حال تهیه نسخه های ماهیانه به طور مرتب می باشند، بقیه دوستان نیز می توانند از آموزش های پیشرفته این ماهنامه که مخصوص تمام مربیان ایران زمین هستند نهایت استفاده را ببرند.. ما مطمئن هستیم با میزان تلاشی که تیم تکضرب برای تولید محتوای ارزشمند در این ماهنامه پای کار روی تک تک خطوط گذاشته است حتما شما از کیفیت محتواهای آن بسیار راضی خواهید بود..

13_ برای خرید تکی یا جمعی نسخه های ماهنامه تکضرب، شما می توانید از طريق سایت فروشگاهی مجله تکضرب اقدام کرده و پس از پرداخت مبلغ به صورت آنلاین از درگاه بانکی، همزمان اقدام به دانلود نسخه های ماهنامه بفرمایید. روش دوم خرید با کارت به کارت از طریق دایرکت اینستاگرام و دریافت نسخه ها در ایمیل است. روش سوم نیز پیام به شماره واتساپ 09189590672 و خرید و دریافت فایل از آن طریق است..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *